Source 1
Source 2

February 8, 2013

Hentai: Aku No Onna Kanbu

Genres: , , , , ,

116 Comments

  • Demon 4 days ago

    Well, that what they get for treated him like shit!

  • is there more of this

  • Anonymous 1 week ago

    Still, why am I watching this?

  • The women in this series are too weak. They lose their rank and strength way too fast.
    At least the scenes are good.

  • Jimmy_kun 2 weeks ago

    So friking awesome it made me cum right away

  • Anson cia wei 1 month ago

    This tell me do not be girl
    If me i will protect all girl

  • Hell yeaah 1 month ago

    I have a new favorite male hental caracter. Emblem steal FTW

  • so is the blonde girl the same girl (with the pink hair)

  • deez nuts 2 months ago

    Bob has 3 letters fag has 3 letters bob is fag

  • Bob has 3 letters god has 3 letters bob is god

  • Luckyguy 2 months ago

    Umm im 13 and i can cum 4 times within a hour

    • Dont waste ur cemen dude

    • Anonymous 1 month ago

      That’s such a waste dude have some self control seriously

    • ssj God Goku 1 month ago

      bro i can to n im 17 i have nutted 6 times with one girl she was FILLED!!! n COVERED!!

    • Jimmy_kun 2 weeks ago

      I came 3 times with this vid dude which is awesome and has so intresting story i really want to see what the next one is like

  • Anonymous 2 months ago

    Fuck yes…

  • eulogy 2 months ago

    The 142.42k means 142,420 its not a fraction. Lol

  • Fly Me To The Moon 2 months ago

    Why are there always fractions of views on videos? Did someone start watching then stop? Why in gods name would they stop watching? So many questions…

    • Anonymous 2 months ago

      My guess is the little kids who watch hentai or porn in secret are scared of getting caught by their parents or something so they would stop watching; most likely clear the history and begin the cycle again and again. When I was a kid my parents didn’t gave a damn if I watched porn because it’s normal, everyone masterbates no reason to keep it a secret. Shy motherfuckers man up or woman up! I’m going to shut up now…Praise thy porn!

  • Interesting 3 months ago

    I just noticed that the background girl’s eyes change when you pick Source 2.

  • Sirzechs Azazel 3 months ago

    Good so far, even some hidden vanilpa beneath all the rape lol. I laughed alot at the “royal pussy/underling pussy” part lol.

    • Jimmy_kun 2 weeks ago

      Hahaha this scene was the best one the way the girls were jellus really turn you on

  • Women in Hentai wont shut up during sex.

    • Jimmy_kun 2 weeks ago

      Dude that’s the good stuff they describe you how they are really feeling when they fucked

  • Rape God 3 months ago

    Another good one i need more rape to satisfy my thirst or I will have to go do it my self my neirbhour lives are at stake here

  • Anonymous 3 months ago

    this guy is an asshat

  • Blackjack killah 3 months ago

    Wait…Does she have Geass?!

  • Moaner 3 months ago

    Saw the second part and it was good

    • Jimmy_kun 2 weeks ago

      The first one is way better specially at the last scene

  • Batman 4 months ago

    Batman steal !!!!!

  • Brandon 4 months ago

    Awwww yis

  • Suckkk my dick

  • Nice

  • Kamen Rider Psyga 4 months ago

    Huh intrusting

  • animeking 5 months ago

    This is good

  • shigure 34 5 months ago

    this is fucking good

  • Wait is this Code Geass 6 months ago

    Wat he stole her geass.

  • Player 6 months ago

    Wow they turned into complete sluts
    I love hentai

  • dfffff 6 months ago

    sdsd

  • If YOU don’t like this then DON’T look up lolicon.

    ps. rape anime is awesome

  • Anonymous 7 months ago

    If you would do some background on this. These girls treated him like shit for a LONG time and he’s getting revenge.

  • lolsolewd 7 months ago

    im a virgin btw so feel free to take it my parents dont care as long as im straightand a dude doesnt try shit to me so feel free to.answer with a yes or if u wanna be like that say no :I

  • lolsolewd 7 months ago

    im 14 :P any teen wanna hop on this black dick say I and any adult whos confronting me im watching this cause i broke up with my gf a few days ago and why are you watching… cause ur li
    onely im watching cause i can and also watching cause i wanna get a girl preggers but i cant so letting loose on this thing cant judge me b4 u judge ur self and i will crack on you like i knew everything about you so dont try to say shit to me and enjoy the damn hentai :/

    • 16 old girl 6 months ago

      Tsk tsk tsk

    • just a random 3 months ago

      Aw shaddup. Nobody asked for ya life story

    • Anonymous 3 months ago

      Wow u r hardcore. Espevially that part when you were all like I BROKE UP WITH MY GF AND ANYONE ELSE WHO WATCHES ONLY WATCHES BECAUSE THEY ARE LONELY AND YOU CAN’T JUDGE ME BECUZ U DON’T EVEN KNOW ME BUT I CAN EVEN THOUGH I DONT KNOW YOU BECAUSE I AM BETTER THAN Y 4 SOME REASON!!!!!!!11111111

      • demon 2 weeks ago

        Dude I watched together with my gf hentai damn I’m lucky to have a girl who anime

  • Bustiest 8 months ago

    Best Hentai On Site

    • Jimmy_kun 2 weeks ago

      You’ve got to see euphoria then say which is the best anime

  • Nice and tight 8 months ago

    Kaguya wins cuz she the only one he ate out so far,,,, and the princess face the whole time when she was watch cdfu!

  • Emblem Steal seems a bit of a Deus Ex Machina. I mean why haven’t they just stolen the Emblem of the queen and overthrow her? If it’s THAT fucking easy to steal…

    Wait, why am I defending hentai? Nothing ever makes sense in hentai.

  • im black 8 months ago

    i like this more than my chicken

  • Im 10 wat dis? I only wanted to see my japonees anime like naruto and pokemon and I got dis. My lif is ruened. I want to cry.

    • Anonymous 8 months ago

      very funny faggot

    • Anonymous 8 months ago

      Stupid ass this is a anime porn site.

    • i lv manga 6 months ago

      If you watch this and have your love of anime ruined, then porn with actual people in it would ruin your love for mankind

  • OTACON 8 months ago

    this site lets 14 age old see anime porn

    • Nachtus 5 months ago

      Bro, nd 5 year old can hop on google and search for boobs and get pictures. society is desensitized as a whole…

  • Shadow 9 months ago

    Everyone has their own preference I suppose… but rape is simply a turn-off for me. However, being overly obedient is just as bad.

  • : ---- 9 months ago

    Screw your stupid ass EMBLEM STEEL piece of shit

  • : ---- 9 months ago

    FUCKING HATE THIS KIND OF HENATI, this is the reason why THIS GUY doesnt like this kind of hentai… CUZ the stupid rape spells and shit like that makes me angry for some reason… FUCK NOW IM ANGRY, DAMN F U C K WHO MADE THIS KIND OF HENTAI

  • Is there anymore episodes besides 1,2 and full moon?

  • Altros 9 months ago

    Admin, you should add the Virgins tag to this.

  • makes me sad to see a pretty young gurl turned into a sex slave… ;(

    • Anonymous 9 months ago

      Thanks for the comment, now I REALLY want to watch this. XD

  • This is asome:) x)

  • combat 10 months ago

    nice

  • Anonymous 1 year ago

    Wkwkwkwkwkwkwk

  • Anonymous 1 year ago

    To hate or not to hate
    People are so cute when they are butthurt x3

  • ultra fapper 1 year ago

    why is ervy thin censored

    • Anonymous 1 year ago

      Japan has a law prhibting the show of male and female gentalia

      • Madmon 11 months ago

        That law is bullshit, but w/e. The censoring doesn’t really matter to me its just how useless he law seems to me

        • Mr.Killjoy 11 months ago

          The censoring is there for one (very obscure yet seemingly appropriate) reason… to increase the anticipation of one “seeing the real thing”… if you know what I mean…

          • Technorch 7 months ago

            Yeah, pretty much sums it up. Japan is in a steady population decline due to expectations in men and women created from different media influences. If they want to see an uncensored vagina, they should just come back to the real world.

            I don’t understand people who put their age, sex and sexual whatever in comment sections on sites like this. Are people really that lonely? Do they really think anything is going to happen?
            lol

  • Anonymous 1 year ago

    lol

  • Marcel 1 year ago

    this is a pretty great web site i really do not mind the sub a all…!

  • melchi 1 year ago

    This page is great
    good job

  • khell 1 year ago

    \m/

  • Anonymous 1 year ago

    Wt

  • Drakelee 1 year ago

    Da best

  • lexer (lex) 1 year ago

    THIS IS A MINDFUCKING RIPOFF OF CODE GEASS BUT IN PRON MODE :3

  • lexer (lex) 1 year ago

    CODE GEASS AL OVER ALGAIN WITH PRON XD

  • dualcore 1 year ago

    uncensored……………

  • Acnologia 1 year ago

    so his power is that he can make any woman (or any woman with these emblem things?) his slave? thats pretty… “fucked” up! XD

  • Arkaine 1 year ago

    i want to see more its like code geass

  • Anon 1 year ago

    I do hope this site gets big and popular.

  • Elite 1 year ago

    The vids don’t show up on Vita anymore ;_;