Source 1
Source 2

February 8, 2013

Hentai: Aku No Onna Kanbu

Genres: , , , , ,

251 Comments

  • Anonymous 2 weeks ago

    Snapchqt me @tomwilliam1 if u want to trade nudes and see some big white dick ;)

  • a 13 years old small kid 3 weeks ago

    Hello i’m a horny kid need to find some girl to suck my dick i will pay you cash and offer me when reply this comment and reply here if you want and i will tell you where to meet and my phone number

    • fat black dildo 1 week ago

      lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

    • savior 1 week ago

      umm sir the nursing home called we need you back “kid”

  • Hell yeaa 1 month ago

    Snapchat me @bbmamba if you wanna see a big black dick im 16

  • Hell yeaa 1 month ago

    Hell yeaa but we all come here knowing we wanna trade nudes and shit lmaoo

  • LongTail 1 month ago

    Y’all are some weird motherfucker, I like it ♪(´ε` )

  • hey1223 1 month ago

    i hate when they put niggers in hentai or anime

  • NARUTO UZUMAKI $ 1 month ago

    Ima Kunai ur ass

  • ¤_¤ 1 month ago

    Weird fucks xD ↓↓↓

  • actuallyashemale 1 month ago

    You said that earlier Nympho and for that you will be punished I’ll have suck my dick til I get tired of filling your stomach with my lady boy cum and you can’t touch, rub, or stick your dick anywhere til I’m ready to fuck your asshole has as I want til you pass out from the pleasure n then I awaken with my dick and a very big dildo til you scream out you love my dick and your my ass slave

  • actuallyashemale 1 month ago

    Holly do you have with me and yes I am really a shemale

  • actuallyashemale 1 month ago

    Nympho tell me your shemale fantasies while I wait for some pussy that wants my lady dick in them

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Will My ass hole is still a Virgin I would eat Ur Pussy 1 st Fuck U
      doggy style & have U Fuck me in the Ass hard.
      wile I eat an other Girls Pussy out .

  • actuallyashemale 1 month ago

    Anonymous if you’re really worried about having unwanted babies I’ll suck out all of my cum and swallow it I like 2 drink my own cum anyway

  • actuallyashemale 1 month ago

    Horny so horny I want some pussy this time

  • Holly 1 month ago

    Anyone want to kick?? ;)

  • actuallyashemale 1 month ago

    And they won’t be unwanted if you want me

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      I want U & dripping Pussy to Fuck & be Fucked

  • actuallyashemale 1 month ago

    Yes I am

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      May I see Naughty pics of Ur Cock & Pussy Baby.

  • Anonymous 1 month ago

    Are u really a she male

  • Anonymous 1 month ago

    Is is like a very high chance if someone jizz in a girls pussy and get pregnant? Cos I dun wanna have unwanted babies

  • actuallyashemale 1 month ago

    fap fap fap fap so hard right now cover me in cum as your riding my dick and keep beating that dick even if you cum keep going I wanna drain you

  • actuallyashemale 1 month ago

    Yes bring her I want fuck her and cream pie her pussy and if my shemale nut can get her pregnant

  • actuallyashemale 1 month ago

    YES YES YES YES YES YES! SUCK ME TIL I CUM IN YOU ANDROID THEN BEND AND MY 8IN LADY DICK HARD NYMPHO

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      I want to Fuck Ur tight Pussy baby.
      I want pics of Ur Pussy & cock & tits

  • actuallyashemale 1 month ago

    Nympho I just came so hard but my dick still thick I want 2 suck me while your fucking my asshole with a fat didlo

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      I want Dripping pussy in here To so we can Fuck her
      to.

  • actuallyashemale 1 month ago

    26 honey. . . . . Where is my boys I’m bent over ready 2 be double stuffed hard while I’m suckling a nice big dick

  • Anonymous 1 month ago

    How old r u btw

  • Anonymous 1 month ago

    So are there any girls willing to get laid?

  • actuallyashemale 1 month ago

    I’m really a shemale born that way and I love it

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      I would eat Ur Pussy Fuck U & let U Fuck my
      Virgin ass hole come to my house bring Dripping pussy to
      we can all Fuck each other. Would U send me naughty pics
      of U Baby.

  • Anonymous 1 month ago

    So u girl ? I don’t care I just want

  • actuallyashemale 1 month ago

    Slayter I want 2 feel and be filled daddy my lady dick is so fucking hard I need someone 2 drain cum in their mouth and then feed it back 2 me! FUCK YES! FUCK ME SUCK I’M CUMMINGS SOOO FUCKING HARD YES!

  • actuallyashemale 1 month ago

    Your 2 young for me sweetie but go and and fap away as hard has you can fantasizing When your a lil bit older

  • Anonymous 1 month ago

    I am a nice guy can any girl answer me

  • Anonymous 1 month ago

    Where is everyone??

  • Anonymous 1 month ago

    I am 13 btw

  • Anonymous 1 month ago

    Where r u guys from can I have a girl aged around 13-15 years I want to try having sex

  • actuallyashemale 1 month ago

    Yes I’m I wanna fuck dripping pussy while you guy’s stroke those big dick of yours and when I cum deep in her sweet pussy I want both 2 cover us in that delis dick milk!

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      We can both Fuck dripping pussy her ass Her pussy her moth her tits
      feel her with Cum.

  • actuallyashemale 1 month ago

    Your both daddy now bring that dick so I drain that cum down my throat

  • Slayter 1 month ago

    Wait when did I become daddy?

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Idk Brother play along with if it feels right 4 U

      • Slayter 1 month ago

        Well I’ve never cared for incest I’m more into the harem and a few other things but that’s about it

  • actuallyashemale 1 month ago

    No slayer I need more yummy yummy cum I want us all 2 be covered in cum daddy

  • Slayter 1 month ago

    Nah I’m cool you all seem to have a way that you want to attack her go ahead

  • actuallyashemale 1 month ago

    Let’s d/p dripping pussy hard while our dick rub against each other til we both cream in her pussy daddy then I eat her pussy while drinking our yummy cum out of her sweet pussy while you fuck me doggy style and cream pie my lady boy asshole really really deep

  • Slayter 1 month ago

    I actually want to fuck her pussy

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Jump right in the more the Merrier Sex in all ways.

      • Slayter 1 month ago

        Nah you seem to be having fun I’ll let you all have your fun

      • Nmyph o man\Cum 1 month ago

        Slayter we can tack turns Fuck both of them.

  • actuallyashemale 1 month ago

    I want 2 make them both cum in our mouths then we can swap their cum n swallow it yum!

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Anything 4 U & Dripping pussy i am kinki
      fuck all ways the 3 of Us all day.

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Wow this feels so good. I want pic sexing Ur numbers
      I want both U to Come to Buffalo Mo & fuck me
      every witch way.

  • dripping pussy 1 month ago

    oh yes while fuck ill suck her cock

  • actuallyashemale 1 month ago

    Dripping pussy I want you 2 sit on my while your suckling my tranny dick n he’s ramming my fat ass soooo hard

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      We can all take turns Fuck & sucking & licking each
      other my cock is so hard.
      what do U thank dripping Pussy naughty girl.

  • actuallyashemale 1 month ago

    Oh yes baby take turns fuckin us both fuck me fuck me deep

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      dripping Pussy wants to be Fuck hard to lets let her
      come Fuck Us both

  • dripping pussy 1 month ago

    im so horny im going to releave u of all ur cum

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Hay baby how about 2 Cocks Fucking U dripping pussy naughty girl.

  • dripping pussy 1 month ago

    fuck me so hard i make a mess ;)

    • Slayter 1 month ago

      *bends you over after tearing off your clothes and shoves my cock inside*

      • Nmyph o man\Cum 1 month ago

        We can both Fuck.dripping pussy feel all her holes
        with hot Cum then she can Suck our cocks Clean.

  • actuallyashemale 1 month ago

    Round 2 soooo much yummy in this one I want 2 cum so hard 2 this one

  • Nympho o man/Cum 1 month ago

    God damn do love cum

    • Nmyph o man\Cum 1 month ago

      Ur bitch ass Pussy hacking someone’s account Fuck U

  • fuck me # only girls & maybe shenales 1 month ago

    first

  • Anonymous 1 month ago

    Creating an army of sex slaves hmm… WTF that’s just not fair!

  • u only liv 1s... IM IMMORTAL 1 month ago

    who wanna git it on doggystyle with 7in of solid hard cock :D im 17 and still a mothrfuckin virgin i wanna fuck (possibly impregnate) grlz with big boobz, big ass and pussy rdy 2 b fucked hard i liv in homestead florida call me… (grlz only boyz can FUCK OFF & DIE)! why cuz i SED SO

  • Obama 1 month ago

    Im sorry ma,am but Obamacare is required for that.

  • Nympho Man 1 month ago

    God damn do i love dick in my tight ass

  • Fkerrrr 1 month ago

    Nhrghhh fk meeeee

    • Used,to Be Panties/Sex Crazy Man 1 month ago

      Love to Fuck the wet Pussy
      can’t get enough of it

  • Pervert 2 months ago

    Army of sex slaves… Lol

    • Used ,to be Panties/Sex Crazy Man. 2 months ago

      Love to Have her as a Sex Slave.
      would Love to her Sex Slave.

    • Used ,to be Panties/Sex Crazy Man. 2 months ago

      Love 2 Join Sex Slave Army.

  • Pervert 2 months ago

    Sex Slave for life….. Now suck my cock…. Luv this hentai

    • Used ,to be Panties/Sex Crazy Man. 2 months ago

      I am male Love Pussy 4 play Hentia incest .
      love Her Pussy.

  • This is my favorite hentai

  • fuck or be fucked...UP 2 months ago

    I want big boobz a big ass and pussy rdy 2 b fuckd

  • Biju kurama 2 months ago

    sup yall trying to get my dick wet

  • Naughty Man 2 months ago

    I Love all Girls all Pussy is Good.

  • Psycho 2 months ago

    I want to fuck

  • Eyeless_Jack 2 months ago

    Loved it wish there were more

  • Hornygirl42 3 months ago

    I like cum in my pussy it’s nice and warm any guys In Massachusetts in the us wanna hook up?

    • DarkKnight 3 months ago

      What part of mass

    • Aris173 3 months ago

      So you do? I happen to live in Massachusetts. Tell me if you wanna sext or anything.

    • TigerRage 3 months ago

      I live in the north side of CT. Wouldnt mind chatting with ya.

    • hi newbie here just turn 20 hmm just want to hook up with some girl like to be cute white skin blonde hair haha is any girl here like that ? hehe

    • hornyguy 2 months ago

      sure

  • Big guy 3 months ago

    pff f my only rejoice in life is this

  • Christian 3 months ago

    i want too have sex

  • Snug and fuck 3 months ago

    I mean most of you guys and girls are lonely I bet my girl and I watch hentai together including anime we snuggle then fuck did I mention I love her lol

  • Anonymous 3 months ago

    i stabbed you first…. with my dick
    -bad man

  • shane 3 months ago

    Oh my ,,how can i gt here what the hell is this

  • angela 4 months ago

    who wants sex

  • Sao stands for ( sword art online)

    • I know bro. [ASIAN Mode] 2 months ago

      Did we come here for anime recommendations and name explanations? No.

  • kuro-chan 4 months ago

    the punishment is unlimited muhahahaha

  • Ladies snap me @bigdjsz

  • This is fucked up…

  • Anonymous 4 months ago

    What the fuck (wtf) he has abs near his dick ?

  • EMBLEM STEAL!!!

  • Anonymous 5 months ago

    I watch it for the plot :3

  • *badkid* 5 months ago

    This hentai was really hot and steamy and one of the greatest ones I’ve seen up until the the guy got tied and they started rapely unclothing her then I didn’t like it,could’ve been a guys personal sacubas, vimpire, whore all to himself but they had to throw this 2 rapist, dam dam dam dam! So good till then

  • Demon 5 months ago

    Well, that what they get for treated him like shit!

  • is there more of this

  • Anonymous 5 months ago

    Still, why am I watching this?

  • The women in this series are too weak. They lose their rank and strength way too fast.
    At least the scenes are good.

  • Jimmy_kun 6 months ago

    So friking awesome it made me cum right away

  • Anson cia wei 6 months ago

    This tell me do not be girl
    If me i will protect all girl

  • Hell yeaah 7 months ago

    I have a new favorite male hental caracter. Emblem steal FTW

  • so is the blonde girl the same girl (with the pink hair)

  • deez nuts 7 months ago

    Bob has 3 letters fag has 3 letters bob is fag

  • Bob has 3 letters god has 3 letters bob is god

  • Luckyguy 7 months ago

    Umm im 13 and i can cum 4 times within a hour

    • Dont waste ur cemen dude

    • Anonymous 7 months ago

      That’s such a waste dude have some self control seriously

    • ssj God Goku 7 months ago

      bro i can to n im 17 i have nutted 6 times with one girl she was FILLED!!! n COVERED!!

    • Jimmy_kun 6 months ago

      I came 3 times with this vid dude which is awesome and has so intresting story i really want to see what the next one is like

  • Anonymous 7 months ago

    Fuck yes…

  • eulogy 8 months ago

    The 142.42k means 142,420 its not a fraction. Lol

  • Fly Me To The Moon 8 months ago

    Why are there always fractions of views on videos? Did someone start watching then stop? Why in gods name would they stop watching? So many questions…

    • Anonymous 8 months ago

      My guess is the little kids who watch hentai or porn in secret are scared of getting caught by their parents or something so they would stop watching; most likely clear the history and begin the cycle again and again. When I was a kid my parents didn’t gave a damn if I watched porn because it’s normal, everyone masterbates no reason to keep it a secret. Shy motherfuckers man up or woman up! I’m going to shut up now…Praise thy porn!

  • Interesting 8 months ago

    I just noticed that the background girl’s eyes change when you pick Source 2.

  • Sirzechs Azazel 8 months ago

    Good so far, even some hidden vanilpa beneath all the rape lol. I laughed alot at the “royal pussy/underling pussy” part lol.

    • Jimmy_kun 6 months ago

      Hahaha this scene was the best one the way the girls were jellus really turn you on

  • Women in Hentai wont shut up during sex.

    • Jimmy_kun 6 months ago

      Dude that’s the good stuff they describe you how they are really feeling when they fucked

  • Rape God 8 months ago

    Another good one i need more rape to satisfy my thirst or I will have to go do it my self my neirbhour lives are at stake here

    • Anonymous 8 months ago

      Your kinda fucked up

    • DeathPussy 7 months ago

      Go and die

    • 69th Rapekage of the Hidden Hentai Village 5 months ago

      I endorse this message, I agree there needs to be more rape, not the fucked up kind where someone’s life is ruined. This childish version is ok, though I didn’t know it could satisfy a Rape God…
      El. Psy. Congroo.

  • Anonymous 8 months ago

    this guy is an asshat

  • Blackjack killah 9 months ago

    Wait…Does she have Geass?!

  • Moaner 9 months ago

    Saw the second part and it was good

    • Jimmy_kun 6 months ago

      The first one is way better specially at the last scene

  • Batman 9 months ago

    Batman steal !!!!!

  • Brandon 9 months ago

    Awwww yis

  • Suckkk my dick

  • Nice

  • Kamen Rider Psyga 10 months ago

    Huh intrusting

  • animeking 10 months ago

    This is good

  • shigure 34 11 months ago

    this is fucking good

  • Wait is this Code Geass 11 months ago

    Wat he stole her geass.

  • Player 11 months ago

    Wow they turned into complete sluts
    I love hentai

  • dfffff 1 year ago

    sdsd

  • If YOU don’t like this then DON’T look up lolicon.

    ps. rape anime is awesome

  • Anonymous 1 year ago

    If you would do some background on this. These girls treated him like shit for a LONG time and he’s getting revenge.

  • lolsolewd 1 year ago

    im a virgin btw so feel free to take it my parents dont care as long as im straightand a dude doesnt try shit to me so feel free to.answer with a yes or if u wanna be like that say no :I

  • lolsolewd 1 year ago

    im 14 :P any teen wanna hop on this black dick say I and any adult whos confronting me im watching this cause i broke up with my gf a few days ago and why are you watching… cause ur li
    onely im watching cause i can and also watching cause i wanna get a girl preggers but i cant so letting loose on this thing cant judge me b4 u judge ur self and i will crack on you like i knew everything about you so dont try to say shit to me and enjoy the damn hentai :/

    • 16 old girl 11 months ago

      Tsk tsk tsk

    • just a random 8 months ago

      Aw shaddup. Nobody asked for ya life story

    • Anonymous 8 months ago

      Wow u r hardcore. Espevially that part when you were all like I BROKE UP WITH MY GF AND ANYONE ELSE WHO WATCHES ONLY WATCHES BECAUSE THEY ARE LONELY AND YOU CAN’T JUDGE ME BECUZ U DON’T EVEN KNOW ME BUT I CAN EVEN THOUGH I DONT KNOW YOU BECAUSE I AM BETTER THAN Y 4 SOME REASON!!!!!!!11111111

      • demon 6 months ago

        Dude I watched together with my gf hentai damn I’m lucky to have a girl who anime

  • Bustiest 1 year ago

    Best Hentai On Site

    • Jimmy_kun 6 months ago

      You’ve got to see euphoria then say which is the best anime

  • Nice and tight 1 year ago

    Kaguya wins cuz she the only one he ate out so far,,,, and the princess face the whole time when she was watch cdfu!

  • Emblem Steal seems a bit of a Deus Ex Machina. I mean why haven’t they just stolen the Emblem of the queen and overthrow her? If it’s THAT fucking easy to steal…

    Wait, why am I defending hentai? Nothing ever makes sense in hentai.

  • im black 1 year ago

    i like this more than my chicken

  • im10 1 year ago

    Im 10 wat dis? I only wanted to see my japonees anime like naruto and pokemon and I got dis. My lif is ruened. I want to cry.

    • Anonymous 1 year ago

      very funny faggot

    • Anonymous 1 year ago

      Stupid ass this is a anime porn site.

    • i lv manga 11 months ago

      If you watch this and have your love of anime ruined, then porn with actual people in it would ruin your love for mankind

  • OTACON 1 year ago

    this site lets 14 age old see anime porn

    • Nachtus 11 months ago

      Bro, nd 5 year old can hop on google and search for boobs and get pictures. society is desensitized as a whole…

  • Shadow 1 year ago

    Everyone has their own preference I suppose… but rape is simply a turn-off for me. However, being overly obedient is just as bad.

  • : ---- 1 year ago

    Screw your stupid ass EMBLEM STEEL piece of shit

  • : ---- 1 year ago

    FUCKING HATE THIS KIND OF HENATI, this is the reason why THIS GUY doesnt like this kind of hentai… CUZ the stupid rape spells and shit like that makes me angry for some reason… FUCK NOW IM ANGRY, DAMN F U C K WHO MADE THIS KIND OF HENTAI

  • Is there anymore episodes besides 1,2 and full moon?

  • Altros 1 year ago

    Admin, you should add the Virgins tag to this.

  • makes me sad to see a pretty young gurl turned into a sex slave… ;(

    • Anonymous 1 year ago

      Thanks for the comment, now I REALLY want to watch this. XD

  • VeNoM 1 year ago

    This is asome:) x)

  • combat 1 year ago

    nice

  • Anonymous 1 year ago

    Wkwkwkwkwkwkwk

  • Anonymous 1 year ago

    To hate or not to hate
    People are so cute when they are butthurt x3

  • ultra fapper 1 year ago

    why is ervy thin censored

    • Anonymous 1 year ago

      Japan has a law prhibting the show of male and female gentalia

      • Madmon 1 year ago

        That law is bullshit, but w/e. The censoring doesn’t really matter to me its just how useless he law seems to me

        • Mr.Killjoy 1 year ago

          The censoring is there for one (very obscure yet seemingly appropriate) reason… to increase the anticipation of one “seeing the real thing”… if you know what I mean…

          • Technorch 1 year ago

            Yeah, pretty much sums it up. Japan is in a steady population decline due to expectations in men and women created from different media influences. If they want to see an uncensored vagina, they should just come back to the real world.

            I don’t understand people who put their age, sex and sexual whatever in comment sections on sites like this. Are people really that lonely? Do they really think anything is going to happen?
            lol

  • Anonymous 1 year ago

    lol

  • Marcel 1 year ago

    this is a pretty great web site i really do not mind the sub a all…!

  • melchi 1 year ago

    This page is great
    good job

  • khell 1 year ago

    \m/

  • Anonymous 1 year ago

    Wt

  • Drakelee 1 year ago

    Da best

  • lexer (lex) 1 year ago

    THIS IS A MINDFUCKING RIPOFF OF CODE GEASS BUT IN PRON MODE :3

  • lexer (lex) 1 year ago

    CODE GEASS AL OVER ALGAIN WITH PRON XD

  • dualcore 1 year ago

    uncensored……………

  • Acnologia 1 year ago

    so his power is that he can make any woman (or any woman with these emblem things?) his slave? thats pretty… “fucked” up! XD

  • Arkaine 1 year ago

    i want to see more its like code geass

  • Anon 1 year ago

    I do hope this site gets big and popular.

  • Elite 1 year ago

    The vids don’t show up on Vita anymore ;_;